Proč jsme na HitHitu?

Naše nejmilejší čtenářky a čtenáři,

ještě pár dní běží kampaň na HitHitu a naše markeťačka Lenka, která to celé vymyslela, má pro Vás dopis ve kterém píše, proč vlastně HitHit a jaké motivace nás k tomu vedly. Aby totiž bylo jasno :-). Předávám jí slovo a Vám přeju příjemné čtení!

Karolína
_________________

Moc Vás zdravím a díky, že tenhle dopis čtete.

jsem Lenka a v MeeraDesign se starám o marketing a strategii propagace značky. Jedna věc je totiž mít vize, nápady a téměř nevyschnutelný pramen kreativity, druhá věc je nebát se a umět svou značku ukázat světu. Tak jako se nebál třeba Steve Jobs :-). Fungovat to může jen když seč propojí oba světy dohromady. Do druhého světa patří i crowdfundingové kampaně – já jsem stála za nápadem spustit kampaň na českém crowdfundingovém serveru HitHit a jelikož nám zbývá pár dní do konce, ráda bych vám řekla, co je vlastně na pozadí tohoto kroku a proč to není jen o snaze „vydělat co nejvíc peněz nějakým dalším způsobem).
Jak jste mohli zaznamenat na našem webu či na našich sociálních sítích, v těchto chvílích budujeme nový prostor v Praze na Kačerově. Rozhodly jsme se vdechnout život bývalému kinu, které bylo zavřené několik let, místo toho abychom si pronajaly místnost o cca 30m2, která by nám jako showroom pro naše oblečení bohatě stačila.  Majitelka MeeraDesign Klára Stejskalová ale měla vizi o dost bohatší a rozhodla se, že chce na 180m2 vybudovat celé komunitní centrum a o prostor se společně podělit přímo s Vámi.

A tady jsme u toho propojování světů. Vizi, a pěkně silnou, jsme měly – a teď je potřeba ji naplnit hmotně, tedy penězi. Rekonstrukce celého prostoru se šplhá do statisíců, a i když firma úspěšně funguje skoro již třetím rokem, takové finanční rezervy prostě zatím nemá. To jsme věděly od začátku a i přesto se Klára rozhodla do celého projektu jít. S důvěrou. I proto, že se okolo Meery se shlukuje spousta dobrých lidí, kteří nám neustále vyjadřují podporu – a právě díky tomuto vědomí nás napadlo vyzkoušet český crowdfundingový portál hithit.cz.
Co to je? Jednoduše řečeno místo, kde lidé zveřejňují své nápady a projekty, na které potřebují peníze a dávají tak skrze hithití sítě vědět lidem, které by to mohlo zaujmout a rádi by takový projekt podpořili. Mohou tak učinit skrze nákup nějaké odměny (lze částku i darovat, ale to není primární úmysl). Jedná se vlastně o takový předprodej produktů, které teprve budou k dispozici.
V našem případě je to ještě výhodnější – nečeká se. My máme většinu darů na skladě. Takže si můžete za doopravdy výhodnou cenu koupit naše nejoblíbenější japonské tričko Inari: 
pohodlné legíny BRIGID: 
či sexy pléd TARA, který bych nazvala jako svetřík, který nikde neškrtí
a přitom zahřeje – a to se při těchto jarních dnech hodí 🙂 
Klára věří ve vyšší principy, proto před nedávnem také vytvořila Meditační a inspirační karty – každý si v nich najde to svoje a když je pročtete, pochopíte, že nejkrásnější, nejen na těch kartách, je jednoduchost. Nečekat nic a přijde všechno. I ty si můžete zakoupit u nás na HitHitu za zvýhodněnou cenu.
Přímo v našem případě se jedná o situaci, kdy vyhrává každý. Vy si od nás můžete koupit, tolik vytoužený kousek za zvýhodněnou cenu a my díky Vám bez zbytečných půjček zrekonstruujeme prostor, který, věříme, má a bude sloužit všem.  Již 13.4. ho otevíráme módní přehlídkou Žena Živelná, jako poděkování za podporu pro všechny zdarma. Chcete přijít? Rezervujte si prosím místo zde a doražte!
V tuto chvíli máme vybranou polovinu peněz a zbývá nám necelých 6 dnů do konce, pomůžete i Vy?

Děkujeme!

Lenka Jeřábková
Karolína
Karolína je naše e-shopová kouzelnice. Na náš internetový obchod přidává nové kousky a hraje si se slovy. :) Její milované šaty jsou Afrodité.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů