No jaké? Krásné, veselé, barevné, živé, sladké i slané, energizující a dojemné a především plné vděku. Tolik za nás. Mohla bych tady teď skončit a naplnit tenhle příspěvek jenom fotkami, ale jelikož se někteří z vás nemohli zúčastnit, tak se trochu rozepíšu :-).
Přibližně letos v lednu jsme měli v MeeraDesign bojovou poradu na téma „všechno“ a během ní nám Klárka sdělila, že si (asi) našla prostor pro showroom. Ale že je ten prostor trochu větší a trochu (dost) potřebuje rekonstrukci a že je teď ve fázi rozhodování, jak to tedy udělá nebo neudělá a jak to celé vlastně bude. Tehdy mi došlo, že MeeraDesign je trochu firma nomád, protože za tu dobu, co pro ni pracuji, což je něco málo přes rok, tak změnila lokalitu showroomu už dvakrát. Teď už vlastně třikrát. 🙂 Nicméně tenhle Klárčin nový prostor vypadal zajímavě, nadějně a tak nějak..jinak. O pár dní později padlo rozhodnutí, že do toho jdeme a to s ideou otevřít nejen showroom, ale také komunitní centrum, které bude fungovat coby prostor na jógu a spoustu dalších věcí. A že je potřeba to zrekonstruovat. A že se bude otevírat v půlce dubna. Nezapomeňte – byl leden.
Střih.
Je 13. dubna odpoledne a já stojím v novém showroomu MeeraDesign na Kačerově a nevěřím vlastním očím. Voní to tu novotou, kolem pobíhají modelky s polovinou navlněných vlasů a jedním namalovaným okem, na druhé straně se chystá raut, instalují se světla, zkouší se mikrofony a hlasitost hudby.. Je vymalováno, jsou nové podhledy, nová podlaha, nové schody, umytá okna a… ono je to fakt hotové. Je to hotové a je to neuvěřitelné. Je to hotové kvalitně a přitom neuvěřitelně rychle.
Sem patří první poděkování a trochu se s ním přesunu do budoucnosti. V rámci této superakce jsme se v týmu rozhodly, jak jste jistě všichni postřehli, rozjet kampaň na HitHitu. Udělat takovou věc je vždycky trochu risk a křest ohněm – zjistíte, jestli svůj projekt považujete za dobrý a prospěšný jenom vy anebo taky další lidé, kteří jsou ochotni vám na něj i přispět. V neděli odpoledne, tedy den po otevření showroomu, kdy kampaň na HitHitu skončila, to vypadalo takhle. Neumíme ani vyjádřit, jak moc vděční jsme!
Jmenovala se Žena Živelná a modelky se představily v modelech zosobňujících čtyři živly. Živly, které máme v sobě, máme je kolem sebe a které není radno přehlížet, protože člověk prostě byl, je a bude součástí přírody a pokud s ní žije v souladu, žije se mu mnohem lépe. Před každým živlem byl krátký taneční úvod v podání artistického dua Kája&Pája, který nás všechny naladil na dané téma. Začínalo se vodou, na jejíchž vlnách jsme nakonec přes oheň, zemi a vzduch doplynuli až do zdárného konce celé fashion show. Modelek bylo požehnaně, všech věkových kategorií a každá přinesla na naše zelené molo kus svojí energie, jedinečnosti a krásy. Během večera jsme si zahráli malou hru o cenu v podobě plédu (mimochodem, víte, odkud prapůvodně pochází bavlna?), který nakonec našel svou šťastnou majitelku. O vodě jsme také dost mluvili – a faktem je, že jí na výrobu čehokoli (a oblečení není zrovna nejšetrnější ať je z jakého chce materiálu) vyplácáme prostě strašně moc. Na jedno tričko klidně 2400 litrů. Pokud jste se právě rozhodli chodit nazí, tak vám tleskáme – a pokud ne, navrhujeme alespoň se oblékat do zdravých materiálů (třeba BIO bavlny), která není chemicky ošetřovaná – a tedy už při výrobě i následném praní nezatěžuje vodu tak, jako její chemicky opečovávaná kamarádka.
Jedlo se, pilo se, povídalo, nakupovalo, radovalo, seznamovalo… Prostě se sama od sebe začala naplňovat idea komunitního centra, aniž bychom si toho vlastně všimli. Teď už nechám prostor fotkám, aby mluvily samy za sebe. Děkujeme, že jste dorazili (bylo nás kolem 80!!) a pokud jste nedorazili, tak děkujeme, že jste na nás mysleli nebo myslíte a že se vám líbí, co děláme. Děláme to pro sebe i pro vás, moc nás to baví a věříme, že tenhle prostor zase posune dál všechno naše konání a záměry. Zdravému oblečení a dobrému jídlu zdar!
(Za fotky díky Valeriánu Spustovi!)